مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 اسفند 1401 ساعت 18:172023-03-14حوادث

اخبار لحظه به لحظه| 7 مصدوم در حوادث چهارشنبه اخر سال در آذربایجان شرقی


بر اساس اعلام سازمان اورژانس آذربایجان شرقی تعداد کل مصدومان مرتبط با حوادث چهارشنبه سوری در کل استان از اول تا 23 اسفندماه، 50 نفر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، همه ساله در روزهای پایانی سال، نگرانی از حوادث تلخ چهارشنبه پایان سال بیشتر از همیشه است؛ متأسفانه چند سالی می شود که سنت قدیمی آخرین چهارشنبه سال رنگ باخته و استفاده از مواد محترقه و آتش زا جایگزین آن شده است، سنتی تلخ که همه ساله منجر به جان باختن تعدادی از هموطنان شده و خانواده ها را داغدار می کند.

بر پایه داده های ثبت شده در سامانه حوادث ویژه اورژانس و سامانه پایش داده های مراقبت های درمانی از ابتدای بهمن تا 24 اسفند سال گذشته در 29 استان کشور 2834 نفر به دلیل ساخت و برخورد با موادمحترقه دچار آسیب شدند که 19 نفر جان خود را از دست دادند.

  ساعت 17 گزارش اول: اصغر جعفری روحی، رییس اورژانس استان آذربایجان شرقی با بیان اینکه هفت نفر از صبح امروز براثر مواد محترقه دچار آسیب شدند، اظهار کرد: سه مصدوم چشمی، سه مصدوم سوختگی و یک مصدوم مولتی تروما.

وی افزود: چهار مصدوم رهگذر است.

گزارش فارس حاکی است، بیست و یکم اسفند امسال ساعت 3 بامداد در یک ساختمان مسکونی دو طبقه واقع در خیابان منظریه تبریز انفجاری بر اثر مواد محترقه پر خطر( براساس نظریه اولیه)  رخ داد که موجب تخری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخبار لحظه به لحظه| 7 مصدوم در حوادث چهارشنبه اخر سال در آذربایجان شرقی

اخبار لحظه به لحظه| 7 مصدوم در حوادث چهارشنبه اخر سال در آذربایجان شرقی